Обмін і повернення товару
Шановні покупці!
Повернення придбаних у нас товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованими Законом України про захист прав споживачів
Як повернути товар який був сплачений на відділенні нової пошти, у момент здійснення адресної доставки або картою на сайті
У разі повернення замовлення, який був доставлений кур'єром , на склад "нової пошти" або оплачений карткою на сайті, повернення коштів здійснюються на картковий рахунок клієнта.
Повернення коштів на платіжну картку здійснюється протягом 14-ти днів з моменту отримання повернення.
У разі повернення товару згідно з умовами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів", вам необхідно:
1) зв'язатися з нами за телефоном (050) 300-22-48;
2) вислати на електронну пошту (rpkava@ukr.net)
А) заповнену заяву на повернення товару
Б) якщо була здійснена оплата картою, тоді заповнити відповідну заяву
В) заповнений супровідний лист.
Г) сам товар, який ви бажаєте повернути , а також оригінал заяви та супровідний лист необхідно надіслати за такими реквізитами: р. Харків, Відділення Нової Пошти № 69 (ПІБ одержувача необхідно уточнити за телефонами нашої компанії).
Звертаємо вашу увагу, що процедура повернення може бути розпочата лише після отримання товару, оригіналу заяви та супровідного листа.
При заповненні заяви на повернення необхідно вказати:
- Причину повернення,
- Найменування повернутого товару;
- Номер замовлення;
- Повну вартість товару;
- Банківські реквізити.
Звертаємо вашу увагу, що в даний час повернення грошей за товари можливий тільки банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи. Для переказу грошей вам необхідно вказати наступні реквізити:
- Назва банку,
- Мфо банку
- Піб отримувача,
- Код отримувача (єдрпоу банку або іпн одержувача - залежно від банку),
- Розрахунковий рахунок одержувача (банку),
- Призначення платежу (має містити номер карткового рахунку та піб).
Правила повернення товару у строк 14 днів:
Повернення товару належної якості
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмен товара надлежащего качества производится, если он не использовался и если сохранены его товарный вид, потребительские свойства, пломбы, ярлыки, а также расчетный документ, выданный потребителю вместе с проданным товаром.
Перечень товаров, которые не подлежат обмену (возврату) по основаниям, указанным в этой статье, утверждается Кабинетом Министров Украины.
Правила возврата товара надлежащего качества детально описаны в Статье 9 Закона Украины «О Защите прав потребителей»
Возврат товара ненадлежащего качества
Товар неналежної якості - це товар, який має недоліки або істотні недоліки. При купівлі товару з недоліками Ви маєте право пред'явити продавцю і/або виготовлювача товару ряд вимог - у тому разі, якщо наявність цих недоліків не було обумовлено продавцем. Правила повернення товару неналежної якості детально описані в Статті 8 Закону України «Про Захист прав споживачів»
- Вимоги до макетів для друкуПросимо Вас уважно ознайомитися з вимогами до макету, який скеровується у друкВимоги до макетів для друку
- Нова подарункова коробкаПодивіться відео правильної збірки нашої нової коробки.Нова подарункова коробка